Anul VI, Numărul 4 (24), 2020
ARGUMENT // Lecturi paralele sau cum se continuă un proiect, Monica Onojescu
ANCHETĂ // Evaluarea în școala on-line, Monica Onojescu
LECTURI ÎN OGLINDĂ // Literatura umple golurile din univers, Ioana Nanu
LECTURI ÎN CLASĂ // Circumscrierea limbajului cinematografic, Adnana Pop
LECTURI ÎN CERCURI // „O poveste bună are întotdeauna un personaj rău˝, Marcela Ciobănuc
DUS-ÎNTORS // Lectură suplimentară în vremuri pandemice, Ramona Jitaru
IDEI // Cunoașterea lumii prin joc, Mircea Cărtărescu; Rem, Cristina Anfimov; O carte și cinci teme în dialog, Tracy Chevalier; Fata cu cercel de perlă, Viorica Oleinic
ARE CUVÂNTUL // Citește cu mine! Lecturi în dialog
CITITORI DE LA 9 LA 90+ // Nicoleta Carcea: „Cred că voi reciti Citind Lolita în Teheran de Azar Nafisi...˝
BUN DE LECTURĂ // Cărți bune de citit în cercuri. Dinamica lecturii ‒ harta mentală a cititorului, Bogdan Rațiu; Dinamica lecturii, Mihaela Nicolae; Elevii recomandă. Scrisori pentru Moș Crăciun
INTERVIU // Un proiect „Cultura în șură˝, Victor Olăhuț și Florentina Năstase de vorbă cu Sebastian Topan și Corina Dindelegan
CONSILIERI // Comunități de dialog și dezvoltare personală, Mihaela Frunză; Lecturi în liniște, Ivona Munteanu; Text și/sau pretext, Marika-Emese Cîmpean
SEMNALE // Descoperim istoria prin lectură, Sanda Checicheiș; Vânătoarea de comori, Carmen Macovei; Școala altfel și cercul de lectură transdisciplinar, Camelia Circa-Chirilă
(RE)CITIRI // Un model pentru dezvoltarea metacomprehensiunii, Florentina Sâmihăian
JURNAL ONLINE // Noiembrie-decembrie, Mihaela Nicolae
EXTRASE // Exercițiu de kintsugi, Laura Grünberg
FILE DECUPATE // „Vrem să vă dăruim câte o fereastră.˝, Marilena Scripcariu