CUPRINS
ARGUMENT // Literație/alfabetizare funcțională. Mic ghid (II), Monica Onojescu
ANCHETĂ // Criza lecturii literaturii în școală. Soluții? II.
LECTURI ÎN OGLINDĂ // Literatura canonică – mod de întrebuinţare, Genoveva Cerchez
LECTURI ÎN CLASĂ // Kit de supraviețuire pentru clasa a VIII-a, Alina Petri
LECTURI ÎN CERCURI // O poezie, mai mulți cititori. Cuvinte-bumerang, Claudia Fodor
DUS-ÎNTORS // Biblioteca vie, Marilena Șerban
CUM DE NU ÎNȚELEGE CE CITEȘTE? // Cum se operaționalizează „alfabetizarea funcțională” într-o școală din mediul rural?, Kovacs Maria
CĂRȚI CROSSOVER // Pe firul „Legăturilor primejdioase” – de la Choderlos de Laclos la Netflix, Natașa-Delia Maier
IDEI // Jocul ideilor, un joc al artelor pe o scenă experimentală, Simona Stoica
BUN DE LECTURĂ // Cărți bune de citit în cercuri; Copilul tău citește. Dar al meu?, Mihaela Nicolae; Elevii recomandă: Eu, cititorul
INTERVIU // „Programele școlare nu privilegiază lectura literaturii” interviu cu Monica Onojescu realizat de Marius Chivu
ARE CUVÂNTUL //De Basm; Mașinuța de scris
SEMNALE // Incubatorul de lectură; Memorialul Ipotești, 4-9 iulie 2022, Nicoleta și Amilin Mocanu; Ziua literației; Ghid de călătorie printre cărțile din vacanță, Ioana Trempe
CONSILIERI ÎN DIALOG // Valorificarea tehnicilor de facilitare a literației, Marcela Ciobănuc
(RE)CITIRI // Pinocchio şi literaţia, Ioana Tămăian
JURNAL ONLINE // August- septembrie, Mihaela Nicolae
EXTRASE // O istorie cu gust de kiwi (fragment), Adina Rosetti
FILE DECUPATE // Calendarul ilustrat, Marinela Scripcariu
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș